19. 10. 2011

I'm not naive, I do not believe

Už nejsem naivní, už nevěřím...všude kolem nás je jen samá faleš a lži...falešní přátelé..falešní lidi...člověk může věřit už jen sobě..

Věřila už tolikrát...že už nevěří ani slzám...už věří jen činům..

Jednou se naučila být upřímná, od té doby už pro ní neexistuje neupřímnost, ale pořád je kolem vás spousta lidí co neumí být upřímní a nikdy se to nenaučí. Je ráda za to jaká je, že umí být upřímná a emotivní...protože svět bez emocí by byl strašný a emoce jsou nás dělají smutnými i šťastnými..a je mi líto lidí co neumějí jednat na rovinu a co neumí jednat s emocema a jsou jen chladný..

Je šťastná, že má kolem sebe nejlepší lidi na světě, co k ní umí být upřímní a vyjadřují jí činama a emocema, jak jí mají rádi a vždy stojí za jejím rozhodnutím a jediné na čem jim záleží je aby ONA byla šťastná...!!! Moc si těchto lidí vážim a doufám, že tu semnou ještě dlouho budou a že jednou budu moct já jim pomoct tak jak oni pomohli mě, když mě zradil člověk, kterému jsem nejvíc na světě věřila...

Když člověk opravdu miluje...miluje vás takové jací jste a udělá vše proto aby mohl být s váma...nesnaží se mluvit a plakat, ale dělá činy aby vám dokázal to co cití...a jste pro něj nejdůležitější na světě a nehledí na okolí...a takoví člověk někde čeká na mě..někdo pro koho budu já nejcenější...jako byl on pro mě..


Žádné komentáře: